Är det här allt du blir så dör jag.

Idag är det 16 dagar till födelsedag (9 dagar till Alla Hjärtans Dag och 23 dagar till låtsas 1-årsdag)! Och nu var det alldeles för längesen jag påminde Jimmy om detta och visade honom någonting jag vill ha. Så nu passar jag på. Här är lite gulliga grejer som jag skulle ge mitt högra ben för att få ha i min garderob:

  
 


Rainbow Brite - topen ligger självklart högst i kurs. Jag har ju faktiskt till och med en sån där söt röd tyllkjol som jag kan ha till. Nu säger Jimmy något fånigt om att han inte tänker lägga över 100 dollar på ett klädesplagg som jag använder 2 gånger om året. Det där är rent struntprat. Skulle jag ha något av de här plaggen så skulle jag åtminstone ha det på mig... 5-6 gånger om året. Kanske till och med sju om tillfälle ges.

Andrew Bird - Not A Robot, But A Ghost

Kommentarer
Postat av: Katinka

Jaminsann! Den där Jimmy får nog komma till skott nu tycker jag! Föreslå att du vill ha allihopa ju!

2009-02-06 @ 12:52:30
URL: http://presentabel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0