Men du, du sätter höstsolen i eld.

Hej Jimmy!
Eftersom du inte har tid att slita dig från datorn och ge mig lite kärlek och uppskattning när jag ber om det så kan du ju istället ge mig lite presenter som visar din kärlek och din uppskattning. Jag är väldigt lättköpt ska du veta (nåja, åtminstone så kan jag låtsas det för att få vad jag vill ha), och eftersom du absolut inte har tid att slita dig från datorn så kan du ju satsa på lite internetshopping. Och sen om några dagar när det kommer ett paket på posten och jag öppnar paketet så känner jag genast hur mycket du älskar mig. Det här ska du fylla paketet med:




















Tack på förhand. Nu går jag och sover lite. Så när du inser att det är billigare att ge mig en liten kram emellanåt än att köpa massa dyra klänningar åt mig så finns jag i sovrummet. Fast det förstås, jag kan ju ta både kramar och klänningar. Jag är inte svår på det viset. Men om vi nu ska vara ekonomiska, och det ska man vara nu när det är gristider, så kanske du ska ge mig en kram. Bara en liten en emellanåt.
Godnatt älskling!

Kommentarer
Postat av: Katinka

Haha.. Om jag hade varit du så hade jag struntat kramarna och gått direkt på klänningarna istället. Så är du ju s fin sedan så Jimmy kan inte motstå att krama dig.

2009-04-03 @ 20:12:57
URL: http://presentabel.blogspot.com
Postat av: Anonym

Oj vilka snygga klänningar! :) Vart kommer de ifrån?

2009-06-05 @ 15:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0