25 September.

Idag fyller Jimmy år. Nu blir han gammal som gatan. Det vill säga lika gammal som mig. Det är synd, då kan jag inte kalla honom för lammkött längre. Men jag älskar honom ändå. Om man vill kan man säga grattis till Jimmy på hans blogg. Han har en sån. Den finns här . Jag hade velat åka till Jimmy och bjuda honom på tårta idag. Men med 20 kronor på kontot är det lite svårt, så han får hålla till godo med en liten sång så länge. En gång i tiden skrev jag i min blogg att någon gång vill jag hitta någon som jag tänker på när jag hör den här låten. Nu har jag gjort det. Det känns bra. Puss och grattis på födelsedagen.




Kommentarer
Postat av: hogie

Naawh! Älska Ordinary Boys. Yes.

2008-09-26 @ 13:09:23
URL: http://hogieskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0