Och Gud vet att jag måste leva mitt.



Jag undrar varför ingen ger mig pengar så jag kan köpa den här underbara skapelsen. Den skulle passa väldigt bra in min garderob och komma sjukt bra överens med de andra kläderna. Men men. Jag får njuta av mitt Gossip Girl maraton istället. Jag bestämde mig för att börja kolla på det på datorn istället för på teven så Jimmy slipper plågas varje söndag, så nu har jag tankat ner massa avsnitt så jag kommer ikapp. Och på tal om teveserier, DH ikväll... WHAT? Nu ska jag inte skriva mer för då förstör jag nöjet för Evelina sen, men jag är förbryllad. Åter till Gossip Girl.

Katy Perry - Lost

Kommentarer
Postat av: hogie

Ohh. Me also want. Var har du hittat?

2008-10-22 @ 16:10:10
URL: http://hogieskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0