Innan vi ligger på kyrkogår'n som alla innan oss...



Titta. Min glöggtunna. Som inte är min ännu. Men om jag skulle få som jag vill så skulle den vara min. Min och Jimmys tillsammans kanske, eftersom jag inte ens tycker om glögg. Jag tycker bara att glöggtunnan är söt. Det bästa är att det finns matchande muggar och små skålar som man ska ha russin och mandlar i också. Tamejtusan. Att det får finnas så fina saker. På tal om fina saker satt Cissi och hennes kompis i köket nyss och diskuterade hur svårt de har för prickigt. Haha. Jag sa åt dem att ta en titt i min garderob. Jag har blivit lovad en prickig blogg också. En annan dag. En annan dag. En annan dag. Jaja. Samma dag som grisar kan flyga och helvetet fryser till is betyder det tror jag. Alltså samma dag som jag kommer att ha råd att unna mig en gullig glöggtunna.

Glasvegas - Stabbed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0