Du med din dramatik och stesolid.

Äntligen färdigstädat! I mina ögon åtminstone, min kära mamma kommer nog alldeles garanterat att tycka det är smutsigt ändå. Men nu har jag gjort mitt bästa, det är det enda jag kan göra. Eller nej, jag kan förstås göra mitt sämsta också. Men jag gjorde mitt bästa. Och nu ska jag gå och duscha och sen gå och köpa frukostsaker tills helgen, och kanske unna mig själv en Cola. Bara en liten en. Det är jag värd, jag är alltid värd Coca-Cola iofs. Jag är värd allting i hela världen. Till exempel den här:




Vilken fin övergång jag fick till där! Bara den gör ju att jag är värd den där söta lilla saken. Prickar, volanger och en rosett. Den borde automatisk bara ramla in i min garderob för att den skulle trivas så bra tillsammans med de andra prickiga sakerna. Duscha duscha. I mitt nyskrubbade badkar. Ja, det är mitt nu. För jag har skrubbat det. Sådeså.

Happy Mondays - Hallelujah

Kommentarer
Postat av: Angelica L

Allt bra idag ??

Kram

2008-11-27 @ 16:36:51
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/
Postat av: Saturnine

När jag vinner en massa pengar ska jag köpa den där till dig och en massa annat bra i klädväg! Jag vet precis vad jag ska kika in mig på <3!

2008-11-28 @ 22:55:31
URL: http://saturnine.blogg.se/
Postat av: Saturnine

Du är den roligaste personen att shoppa kläder åt btw, det är bra att du är den du är - annars skulle du inte vara så bra och cool! FFS! Så, nu ska jag försöka slita mig från dajtorn. PUSS!

2008-11-28 @ 22:56:56
URL: http://saturnine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0