Ni får mig vart ni vill.

 

Hej älskling. Jag vet att jag fick en bikini förra sommaren, men bikinis kan man väl aldrig ha för många av? Och jag vet att den jag fick förra året var prickig och ultimat, men den här har faktiskt små rosetter. Dessutom är en bikini i julklapp bland det roligaste man kan få, för det är inte direkt det man räknar med när man sitter där i minusgrader och snö. Men vet du vad det bästa av allt är? (Eller åtminstone mitt starkaste argument.) Det är varken slöseri på tits eller ass, det är ju helt enkelt perfekt. Så du kan lägga den under granen bredvid kandelabern. Bra. Vi hörs senare. Pusspuss.

Genesis - Looking For Someone

Kommentarer
Postat av: Saturnine

OOOOOOOOOOOOOMG! Snyggaste någonsin! <3!

2008-12-09 @ 14:29:41
URL: http://saturnine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0