Inte så smart att skjuta sin bästa vän.

Här är våran fattigmansmiddag vi åt idag. Nej. Nu skojar jag bara. Vi rensar kylen lite den här veckan eftersom både jag och Jimmy ska resa bort över helgen, därför fick det idag bli lite plockmat. Godsakerna som låg i goodiebagen från Ridderheims kom väl till pass. Med lite grönsaker och en omelett. Exotisch. Det betyder bra på tyska.

Nu sitter jag mest och väntar på att det ska sluta regna. Det SKA sluta regna. Jag ska nämligen iväg och titta på Timo Räisänen på Liseberg, och då kan det ju inte regna. Jag är lite dåligt inlyssnad på Timos senaste skiva känner jag, men jag är väldigt väl inlyssnad på resten av hans skivor så det måste ju jämna ut sig. Fin tisdagkväll. Pepp. Pepp. Och sluta regna!

Ida Redig - Alone

Kommentarer
Postat av: Sofie / Mumsfillibaba

Ohhh...ville oxå gå på Timo ikväll. Men det ville inte min vän som jag lovat att umgås med ikväll. Jag är såååå förtjust i hans senaste singel men inget jättefan för övrigt. Han är ju bara en sån skön prick!!

2010-06-08 @ 21:54:26
URL: http://www.mumsfillibaba.blogspot.com
Postat av: kronjuveler.se

Gillar du unika och romantiska smycken?

Vill du bära smycken som ingen annan har?



Besök kronjuveler.se - smyckestillverkning

i egen design med prinsesstema.



Välkommen! :-)

2010-06-09 @ 13:26:30
URL: http://www.kronjuveler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0