Skuld och lidande väntar på er fortfarande.

Jag vill tacka Jimmy som höll mig vaken till klockan fyra i morse när jag skulle upp klockan halv åtta.
Jag vill tacka Jimmy för att han knappt sa hejdå till mig innan han åkte bort i några dagar.
Jag vill tacka Jimmy för att jag efter att ha varit i skolan mellan 9-12 och sedan jobbat till 17 lämnar mig en hel lägenhet att städa inför att mäklaren ska komma imorgon. Tack tack.

Egentligen vill jag faktiskt inte alls tacka honom. Egentligen är jag mest helt slut och sitter här och störtgråter och är arg och ledsen och trött efter att endast ha sovit 3 timmar i natt, plus att jag måste jobba på lördag fastän Anna och Clara kommer att vara här och att gå upp klockan 7 på morgonen då känns faktiskt ungefär lika kul som det gjorde idag. Fast egentligen har jag inte tid att gråta för jag måste dammsuga och skura alla golven och damma allting. Så nu får jag väl sluta med det.

Jag tröstar mig med Håkan Hellström på högsta volym och att jag ska äta jordgubbar med Evelina sen. Om två timmar. Så innan dess ska jag ha städat hela lägenheten. Och ha läst ut två böcker på cirka 300 sidor var. Jag borde verkligen sluta gråta nu. Det finns ingen tid alls till såna dumheter.

Håkan Hellström - Det Är Så Jag Säger Det

Kommentarer
Postat av: Sandra drömkaka

Shit vad jag känner igen mej i dina känslor! Sov själv 3 timmar i natt, dumma hjärna som bara tänker så det knakar & sen känns ju allt lagomt skoj då man ska kliva upp :P!



Hihi den var underbart god browniekladdkakan med dubbeldaim, du måste testa den!! Farligt god ;) !!

Bakade en annan underbar chokladkaka ikväll snacka om inne i en "jag mår bra bara jag har choklad i munnen" period :O

2009-05-18 @ 22:07:46
URL: http://dromkaka.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jadu, ibland undrar man ju vad man ska med karlar till.



Hoppas iaf att det känns lite lättare nu och att du fått sova ut lite.



Chilipesto lät spännande, det måste jg spana efter.



Ha det!

2009-05-20 @ 10:50:36
URL: http://www.hallonblabar.blogspot.com
Postat av: Katinka

Stackare! Hoppas det värsta är över vid detta laget då...

2009-05-20 @ 20:03:53
URL: http://presentabel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0