I'm sick of fuckin' goblins and shit!

Nu har jag nyss kommit hem från bion. Vi såg Harry Potter Och Halvblodsprinsen. Det här var det bästa med den filmen:


Den SKA vi se. Och om inte Jimmy vill följa med, han gillar inte svenska filmer, så tvingar jag med mig Evelina. Som jag inte alls kommer att behöva tvinga med, för hon gillar svenska filmer. Smala Sussie är ju toppklass, så det här blir ju dretbra det!

Näst bäst med Harry Potter är Bellatrix LeStrange, eller vad hon nu heter. Helena Bonham Carters karaktär, ni vet. Henne hejar jag på. Jaaa, jag har läst alla böckerna så jag vet hur det slutar redan men ändå. Helena Bonham Carter är alltid är sjukt bra. Och snygg är hon också. Och gift med Tim Burton. Det är hur många pluspoäng som helst på henne. Undrar om jag ska ha henne som frikort kanske?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, den där filmen verkar ju kul måste jag gå på när den kommer.

2009-07-30 @ 12:06:34
URL: http://hallonblabar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0