Förlorar mig,

Jag har varit godissugen som en gnu hela eftermiddagen. Men jag ignorerar det och dövar det med vindruvor och te. Egentligen är jag ju värd lite godis efter mitt besök hos doktorn. Det besöket gav mig anledning 389384983944 till varför Göteborg är bättre än Falun. Som till exempel att de hade ett helt annat sätt att göra cellprovet som inte gjorde ont alls. Och så behöver jag troligtvis inte komma tillbaka förrän om ett år. Yesyesohyay. Här har man gått och nojat över operationer och massa saker och så får man såna glada nyheter. Det var skönt att höra.

Nu ska jag ringa Des och säga hejdå till henne för hon åker till Indien i 3 månader imorgon. Ja. Vissa har det bra. Men det är inte så dumt här heller. Jag har ju till exempel en tenta att plugga till, det är ju exotiskt! Och så finns det ju Tikka Masala att köpa på den indiska restaurangen en bit bort...

Morrissey - Something Is Squeezing My Skull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0