Inget är magiskt.

Jag är trött. Och mätt och glad i magen efter något hamburgar-aktigt med massa röror och marängswiss till efterrätt. Några glas vin till det också förstås. Nu försöker jag få kontakt med min man, hoppas de inte kört av vägen i all snö däruppe. Antagligen är han bara sur för att Leksand fick spö av Malmö idag och vill inte svara på sms därför. Jag har försökt förklara för honom att det är bättre att heja på ett lag som vinner, men sånt lyssnar inte Jimmy på. He goes for the underdog. Det är fint tycker jag. Sån är jag också egentligen. Utom när det gäller hockey. Nu ska jag slötitta på teve innan jag somnar. Mmm... Sova.

Fatboy - Busy Bee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0