Du har någon i handen, jag skiter i vem.

Aaj. Mina öron. Nu kommer öroninflammationen också. Yes yes oh yay. "Ta på dig en mössa då!" Tänker ni som inte känner mig så bra nu och inte vet att jag praktiskt taget är gjord av mössor. Eller ja. Åtminstone är barnsligt förtjust i mössor och hattar av alla dess slag. Så nog tusan har jag mössa på mig så fort det är lite kallt ute. Lik förbannat sitter jag nu här med värkande öron. Och min stackars hals gör ont också. Fast jag har en jättefin halsduk. Det kan vara min brist på långkalsonger som gör det. Elias mamma skäller alltid på mig för att jag inte har några långkalsonger.

Jag undrar om jag ställde in barnens vagnar på dagis? Jag undrar om jag låste förrådet? Jag undrar varför jag inte pluggar? Undrar hur mycket jag får i lön på onsdag? Undrar varför jag ska vara så himla förkyld? Undrar om jag kommer att ha feber imorgon när jag vaknar? Jag undrar vad det är jag är så jävla rädd för? Jag undrar varför jag är så förbannat bitchig mot vissa personer nuförtiden? Jag undrar jag. Det gör jag.

Lars Winnerbäck - Varning För Ras

Kommentarer
Postat av: Annapanna

Ibland måste man vara bitchig mot vissa människor, det är helt enkelt bara så. En försvars mekanism. Tror jag.

2008-02-26 @ 13:26:07
URL: http://saturnine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0