Vaknar upp och försöker komma ihåg vad som hände och vad vi gjorde.





Åh. Jag finner egentligen inte ord för att beskriva den här helgen. Så fantastiskt bra. Solsken, finmiddag hos Evelina, häng i Slottsskogen, poolbadande, Kissies kusiner från landet (jag och Jenny skaffade nya identiteter), svindyra Breezer och så Håkan. Ah. Håkan. Jag tror det var den bästa konserten jag varit på i hela mitt liv. Och då har en ju ändå hängt runt på en hel del festivaler som liten tösabit. Jag var kanske två sekunder ifrån att börja gråta mitt i Kom Igen, Lena! bara för att allt var så himla bra. Fast det gjorde jag inte, jag snyftade lite under min vanliga gråtlåt istället. Och de suddiga bilderna beror förstås på att ful-kameran fick följa med. Nu ska jag bara gå runt och vara nöjd med den här helgen i flera veckor framåt. Och det bästa av allt; den är ju inte ens slut ännu!

Steve Forbert - Samson And Delilah's Beauty Shop

Kommentarer
Postat av: Mårtenssons kök

Åh, här finns nu en man som är lite - bara lite- besviken och en kvinna som började bli lite orolig. Håkan; trodde plötsligt han hade gjort något för att lysa upp din helg. Anki; började misstänka att maken hade haft ett Göteborgsbesök istället för lång arbetsdag...

:) :)



Vår balkong kan du få i utbyte mot poolen vilken dag som helst!

2011-06-06 @ 20:53:37
URL: http://martenssonskok.blogspot.com
Postat av: charlotta

du, om vädret fortsätter så här kommer jag och hälsar på dig typ igår. ok? jag är ledig imorgon på eftermiddagen, och på fredag! vad sägs om fredag kanske? jag beställer fint väder!

2011-06-06 @ 23:29:06
URL: http://www.matrepubliken.se
Postat av: sofie mumsfillibaba

Vaddå??? Pool!? Najs!! Förstod att Håkan-Bråkan skötte sig!!:)

2011-06-07 @ 20:09:47
URL: http://www.mumsfillibaba.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0