För jag vet att hela stan vill ha dig.

Innan jag skriver ut massa mumsiga recept som vi ätit på sistone så bjuder jag på lite bilder. Det var ju så länge sen sist, och man vill ju inte sitta och snåla på såna saker.

Helgen 24-26 april:

 


Cortégen:



En dag på Brännö 1/5:




Lördag 2/5:





Varsågoda. Dem får ni av mig. Ser ni den röda bollen där alldeles bredvid den svarta kulan? Det är min röda boll. Inte för att skryta liksom, men jag är ju bäst. Jag är bättre än Balle på att dricka, äta och spela boccia. Därför har jag döpt om Balle till Halvdan Glappkäft. Det är ju inte mer än rätt. Nu är det hockey!

Meddelande till Evelina: Glöm nu inte att imponera på din pappa med dina kunskaper om Brynäs nya målvakt. Eddie Läck. Någonting säger mig att Evelina inte har en aning om vad jag babblar om just nu...

Silversun Pickups - Sort Of

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0