AAAAAAAAAAAAAH!

Jag har fått mail från Howlin' Pelle. Jag har fått mail från Howlin' Pelle. Jag har fått mail från Howlin' Pelle. Jag har fått mail från Howlin' Pelle. Jag har fått mail från Howlin' Pelle. Jag har fått mail från Howlin' Pelle. Jag har fått mail från Howlin' Pelle. Jag har fått mail från Howlin' Pelle. Jag har fått mail från Howlin' Pelle. Jag har fått mail från Howlin' Pelle. Jag har fått mail från Howlin' Pelle. Jag har fått mail från Howlin' Pelle. Jag har fått mail från Howlin' Pelle. Jag har fått mail från Howlin' Pelle. Jag har fått mail från Howlin' Pelle. Jag har fått mail från Howlin' Pelle. Jag har fått mail från Howlin' Pelle. Jag har fått mail från Howlin' Pelle.

Nämnde jag att jag har fått mail från Howlin' Pelle?

Jag lägger mig och dör lite nu. Men om The Hives spelar på Peace & Love i år så kan ni tacka mig! För jag är säkert den enda som har skrivit till honom och bett honom om det liksom. Höhö. Nu jävlar Pelle. Nu har jag dig snart på kroken. Undrar om jag ska svara på mailet? Nu måste jag gå och vara lite förälskad. Ett mail från Howlin' Pelle i sin inbox. Det är det inte många som kan skryta med. Hjälp. Jag kan inte andas.

The Hives - Find Another Girl

Kommentarer
Postat av: Annapanna

Nu får du faktiskt ta och bestämma dig! Foppa eller Pelle? Pelle eller Foppa? ;P HAHA!

2008-02-19 @ 19:40:09
URL: http://saturnine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0