The Lord Took Him Away From Me.

image40

För att idag är det 5 år sen men det känns som att det var igår.
För att ironiskt nog när jag slog på bilradion idag spelade de
"Cant Get You Out Of My Head" - Kylie Minouge
och jag började skratta och tänkte på den gula kaninen som hoppade i skogen.
För att ingen någonsin kommer att kunna få mig att skratta lika mycket.
För att Sourcream & Cheese-chips framför Robinson var det som gällde varje lördag.
För att han var den enda som kunde slösa bort 30 000 Simdaler på att bygga en vägg.
För att i alla andra år har jag önskat att Erik fanns kvar hos oss,
men den här hösten har jag mest önskat att jag fick komma till honom.
För att jag absolut inte kan komma på vad som var så roligt med A-Asi
men ändå skrattar varje gång vi säger det. Precis som:
"Ska du ha en häst?
"Vad gör ni däruppe?"
"Jag har bakat en kaka jag men det är ingen som vet vad den innehåller."
"Jag orkar inte med någon mer Brutosauris Bruxus!"
För att stolen bredvid mig på släktkalas, dop, begravningar och bröllop
nu för tiden alltid står obehagligt tom.
För att jag inte kan glömma när han satt bredvid mig på engelskan och imiterade allt
som Egon sa fast med en indisk accent och jag skrattade så tårarna rann.
För att vi andra blir äldre och vuxna medans Erik alltid kommer att vara 18 år.
För att det är så förbannat orättvist att han inte fick vara med när vi tog studenten,
att han inte får se sin lillasyster växa upp och att han försvann innan livet ens hann börja.
För att han alltid kommer vara världens bästa kusse.

Someday you'll be a beautiful star in somebody elses sky.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0