Det där är farligt.

Så kom och gick julen med en väldig fart och jag borde väl egentligen säga God Fortsättning, men något hjärta med det budskapet hade jag inte här hemma. Så nu säger jag God Jul ändå, i efterskott. Vi har skickat hem alla släktingar och skickat iväg Jimmy till jobbet och nu går jag mest runt här och undrar var i hela friden man ska få plats med alla julklappar. Det där vi sa om att inte köpa så många julklappar till Ofelia var det ingen som lyssnade på, men det är väl så det ska vara. Det där med att köpa många julklappar till Pernilla var det inte heller någon som lyssnade på, tur att dem jag fick var så fina då. För jag har minsann fått flera nya bakböcker, tokvassa knivar, en baksten och annat smått och gott så nu kan jag fortsätta med det här matbloggandet ett tag till. Det var då för väl. God Fortsättning hörrni!
 
Prodigy - Climbatize
 
(ja. prodigy. vilken mysig julig stämning.)

Kommentarer
Postat av: Lotta Ekberg

God fortsättning! Japp, bebisen har tittat ut. Ivrig var han oxå så han kom två dagar tidigt. Hoppas ni haft en fin jul och att Ofelia var nöjd ;) Hehe..

Svar: haha, Ofelia var nog mer än nöjd, borde hon vara iaf med tanke på hur många julklappar hon fick ;)
Pernilla

2012-12-27 @ 16:30:23
URL: http://ekbergcharlotte.blogspot.com
Postat av: Emmy

Men där är ju vår favorit prinsessa. Låter som julen har varit toppen, trots att de missade lite på din önskelista. Så var det säkert med Ofelias också, bara det att hennes var ännu längre. Att det ska önska sig så mycket redan i tidig ålder... I år kändes det ändå som våra barn blev uppriktigt glada för alla julklappar och verkligen tog dem till sig till skillnad från tidigare års hysteri.
Gott nytt år som vi inte ses tidigare! Kram.

Svar: haha, jag har inget minne av att Ofelia önskat sig någonting alls i julklapp men tydligen ville hon ha en massa saker. det är ju också lätt att vara snäll när man vara varit med 2 av årets 12 månader, så det är ju lite orättvist tycker jag. Gott nytt år! Kram!
Pernilla

2012-12-27 @ 23:49:44
URL: http://remsansbistro.se
Postat av: Kim

Det var för väl det, att du fick lite matrelaterade saker i julklapp. En matbloggsvärld utan dig, hur hade den sett ut? Väldigt väldigt o-prickig tror jag.



Svar: ja, fy då, jag vill inte ens tänka på det! tur att familjen hjälper till att hålla bloggen vid liv ;)
Pernilla

2012-12-28 @ 16:47:52
URL: http://tantrussinsbak.blogspot.com
Postat av: Charlotta

Åhåhåh! En baksten! Du kommer bli en happy camper, kan jag lova.

Svar: än så länge är jag mycket, mycket nöjd vill jag lova!
Pernilla

2012-12-29 @ 17:05:08
URL: http://www.matrepubliken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0