På torsdagar bryr jag mig inte ens om dig.

 
 
 

Gårdagens lite smått höstinspirerade middag: Kryddig korv, kokt potatis & rödbeta och kall pepparrotssås. Jag minns inte vilken sorts korv det var, det var inte chorizo eller kabanoss, så mycket kan jag säga. Dessutom kan jag säga att kombinationen rödbetor + pepparrot inte är särskilt dum alls. Att göra rent spisen efter att man kokat rödbetor på den däremot, det är faktiskt jättedumt. Eller jättetråkigt kanske är mer rätt ordval. Göra rent spisen överlag är ju väldigt tråkigt. Vissa dagar är det här hemmafru-livet riktigt tråkigt faktiskt, men nu är åtminstone lägenheten ren och fin inför helgen. Okej, om man tittar under och bakom möblerna och sånt så är det kanske inte kliniskt rent, men det är lite svårt att komma åt med en gigantisk mage i vägen. Jag tror jag ska bli tjock på riktigt sen, då har jag alltid en anledning till att slarva med städningen. Som att jag någonsin behövt en anledning tidigare...
 
The Cure - A Letter To Elise

Kommentarer
Postat av: sofie mumsfillibaba

Haha....man kan skylla på massor av saker man inte kan göra när man är gravid;)

Svar: yep! det är hur skönt som helst ju :) eller... man är åtminstone värd det när man går runt och släpar på den där magen hela dagarna! vad tror du om lunch på tisdag?
Pernilla

2012-08-30 @ 16:19:51
URL: http://www.mumsfillibaba.blogspot.com
Postat av: Amy's piece of cake

;)

2012-08-30 @ 22:40:53
URL: http://amyspieceofcake.blogspot.se/
Postat av: Charlotta

Lunch tisdag eller onsdag kanske?

(och hurra för låten, den är grym!)

2012-09-01 @ 11:07:58
URL: http://www.matrepubliken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0