Alla du känner och älskar kommer att dö.

Den här fina synen möttes jag av när jag kom hem från jobbet idag. Jag vet inte om det har framgått riktigt men jag ser knappt skymten av han som jag bor med nuförtiden. (Jimmy syftar jag nu på, inte Kaninur.) Eftersom han går upp 3.20 varje morgon så går han och lägger sig jättetidigt, och han har jobbat alla helger utom 2 nu i sommar. Jag har ju också jobbat en hel del helger och kvällar i sommar så vi ses väl någon timme om dagen ungefär. Den här helgen är Jimmy ledig, och firar med att gå på AW med sina f.d klasskompisar. Själv jobbade jag till 18, vilket innebär att jag kom hem 19.15 och nu är trött som en gnu. Att då se en fredagsfin kanin med fluga och en Team Paolo-skylt gör ganska mycket för humöret kan jag säga. Så han är ju faktiskt ganska gullig den där som jag bor med. (Jag syftar faktiskt fortfarande på Jimmy, inte Kaninur.) Nu blir det naturgodis och Robinson-avsnittet som jag missade igår. Trevlig helg!

A Plastic Rose - Sun's A Shadow

Kommentarer
Postat av: sofie mumsfillibaba

Snyft!! Vackert!! Sliter inte förhållandet direkt... Klart vi kan ta en uppladdningsfika någon dag! Slutar du tidigare någon dag?? Kanske kan ragga med C också?!

2011-09-02 @ 22:47:00
URL: http://www.mumsfillibaba.blogspot.com
Postat av: Mårtenssons kök

Det är verkligen inte kul att springa om varandra, men med en så söt kanin så blir det lite lättare att stå ut!



Hoppas ni får en finfin helg och kan njuta av varandras sällskap lite mer, kram

2011-09-02 @ 23:45:06
URL: http://martenssonskok.blogspot.com/
Postat av: Alexandra - kärlek på tallrik

Nejmen åh, vad gulligt! Så fint gjort av honom <3



Och du har helt rätt - chokladdesserter är ju det bästa av det bästa ;)

2011-09-04 @ 13:19:46
URL: http://daedalsmat.sajto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0