Du vet inte om det är rädsla eller åtrå.

Jaha. Vad hände med den där tävlingen som jag hade egentligen undrar ni. Bland alla roliga och ibland lite smärtsamma historier har en vinnare minsann blivit utsedd och meddelad via e-post. Den som vann tävlingen var Jessica som skrev:

"Jag kommer ihåg när jag för första gången skulle använda vår mixer. Jag stoppade ner alla ingredienser som skulle ner och föberedde mig. Men den vägrade starta. Jag försökte ALLT. Tillslut efter kanske 15 min ropade jag på min man och förklarade att vi var tvungna att byta mixern då den inte fungerar. Han tittade på mixern och sa på en gång, kontakten är inte i. Oj, lite pinsamt, tur det var min man ändå!!!"

Stort grattis! För presentkortet kanske det köps en batteridriven handmixer för att slippa framtida besvär med kontakter. Haha.

Nu sitter jag med tandpetare för att hålla ögonen öppna så nu ska jag minsann krypa ner i sängen. Kallt som tusan är det här hemma också, så sängen är det bästa stället att befinna sig på för tillfället.

U2 - Tryin' To Throw Your Arms Around The World

Kommentarer
Postat av: Kim

Låter som något jag skulle kunna gjort. Grattis Jessica!



Ses vi imorgon kväll månne?

2011-11-09 @ 22:07:34
URL: http://tantrussinsbak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0