Var rädd om dina vänner.




Idag firar vi att jag har helg, hurra! Okej, lite grann (ganska mycket) firar vi att Jimmy tar examen också. Men att jag har helg är inte heller så dumt, speciellt inte efter att jag jobbat bort hela den riktiga helgen. Så jag har ätit på restaurangen hela helgen och knappt sett skymten av mitt hem. I fredags jobbade jag först på dagis mellan 7-14.30, och sedan på restaurangen mellan 17-22. Det var en härlig dag. Sedan när jag satt på spårvagnen hem från jobbet satte sig en väldigt full ung tjej bredvid mig och däckade på min axel. Så full att hon inte hade en aning om vart hon var eller varför, så jag fick följa (läs: släpa/leda) henne till bussterminalen och hålla henne vaken tills hennes buss hem gick. Jag måste sluta åka spårvagn, det är alldeles för äventyrligt för mig. Och så undrar jag varför inte folk håller koll på varandra på fyllan? När jag och mina kompisar var i våra värsta år så hade vi i alla fall alltid koll på varandra. Tur att man vuxit upp och blivit stor och har en pojkvän som tar examen. Hurra hurra hurra!

Morrissey - Ouija Board Ouija Board


Kommentarer
Postat av: Tina n

Grattis till Dig och lite till Jimmy med! :)



Så snäll du är, som tar hand om andra. Hoppas att hon kommer ihåg det, när hon nyktrade till.



(Skriv ett mail till mig, om du ville ha det där smycket? )

2011-05-30 @ 19:23:42
URL: http://frkkaka.blogspot.com
Postat av: Malin

Tar han examen idag Jimmy?? GRATTIS till honom och du, nu är val han oxå vuxen eller? Då kan ni ju skaffa barn menar jag ;-)

Gullig du är som hjälpte en främmande tjej trots att du måste varit sjukt trött själv, håller med, VAR var hennes kompisar??



Kul att du fått lite pass på en restaurang, kan behövas lite extra i hushållskassan kan jag tänka mig!

Kram

2011-05-30 @ 19:49:24
URL: http://www.cannolisblogg.se
Postat av: Mårtenssons kök

Hipp hipp! Grattis till Jimmie, må han nu bli så stor (läs vuxen) så han kan börja äta fisk!

Är rätt säkra på att det heter hyresvärdinna... Klart du måste fråga henne om du kan plocka syrener. Säger hon nej så smyg ut på natten, hon lär inte märka att det fattas några blommor, du behöver inte så många. Annars kan du ju alltid muta henne och lova att hon ska få en flaska syrensaft när den är klar.

2011-05-30 @ 19:58:35
URL: http://martenssonskok.blogspot.com
Postat av: Anonym

HURRA för jimmy! och jag känner igen det där med att inte se hemmet, har flängt så mycket den senaste tiden att jag inte har lagat mat på flera veckor... suck.

2011-05-30 @ 20:26:15
Postat av: charlotta

säger: charlotta

2011-05-30 @ 20:26:34
Postat av: Ida - kreativity.blogg.se

Haha åh, det tyckte jag var god gärning :) fast jag håller med om att hennes kompisar borde hållit koll på henne...

2011-05-31 @ 23:28:34
URL: http://kreativity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0