När tiden är mogen kommer du att flytta berg.


Av alla fina klänningar som finns i världen är jag mest av allt sugen på denna just nu. Sådär så att jag går in och tittar på den varje dag och idag upptäckte att priset sänkts från 425 kronor till 300 kronor och därför tycker att det är ett tecken på att jag verkligen måste ha den. För är det något man MÅSTE ha så är det ju en klänning med krukväxter på. Väl?! Min ekonomi håller dock inte med riktigt om den saken. När jag var yngre brukade min pappa säga: "När ska du förstå att man inte äta kläder Pernilla?" Men nog skulle jag väl kunna gå runt och tugga lite på den här klänningen emellanåt och vara väldigt nöjd med det. Det känner jag faktiskt. Det är ju växter på den så den är säkert alldeles proppfull med näring. Jag funderar på att a) fejka min egen död så att vi får ut pengar på min försäkring, jag har för mig att jag är värd sisådär 28 000 eller att b) skaffa curlingföräldrar. Var hittar man såna?

Cults - Abducted

Kommentarer
Postat av: Tina N

Den är ju näsan gratis och kan faktiskt räknas in under mat, så det är klart att du måste ha den! :D



Önska dig den i för tidig julklapp av någon...

2011-06-03 @ 08:07:30
URL: http://frkkaka.blogspot.com
Postat av: Everlasting

Tackar tackar! Men vore det inte synd att äta upp en sådan klänning? Kör på fejkdöden istället! Helt klart värt det.

2011-06-03 @ 10:30:12
URL: http://kattisbiggestfan.blogg.se/
Postat av: Mårtenssons kök

Tycker absolut att du ska sätta den på matkontot!

2011-06-03 @ 17:15:43
URL: http://martenssonskok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0