Och må dina hårddiskar förevigt alltid krascha.



Eftersom blogg.se vägrar gå med på att ladda upp bilder så jag inte kan berätta om våran fina kväll på Marstrand så får ni en fin bit att lyssna på istället. Älskar texten, tänk om man hade haft den här biten att nynna på sommaren/hösten 2007. Det hade suttit fint. Fast nu nynnar jag på den nu istället och tycker mest att den är rolig istället. Annars jobbar jag mest hela tiden och igår var det en sån där himla jobbig dag igen. För att citera Jimmy: "Din släkt borde inte vara i trafiken..." Sant sant. Tack och lov gick det bra.  Nu blir det en kopp te och sen ska jag sova så jag orkar jobba imorgon igen. Psö.

Timbuktu - Resten Av Ditt Liv

Kommentarer
Postat av: Everlasting

Harrrliga, harrrliga Timbuktu!

2011-07-11 @ 22:56:26
URL: http://kattisbiggestfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0