Jag saknar oss, de där två på bilden.

Jag bakade kokostoppar idag. Varför är dock lite oklart då jag inte kan känna någon smak överhuvudtaget. Jag tror att det beror på att jag försökte baka någon slags mandelmarängkakor först men misslyckades totalt, så jag blev mest förbannad och trött och bakade någonting som helt enkelt inte kan gå i stöpet. Ikväll har dock Jimmy fått kökstjänst då jag fortfarande är sjuklig. Det halsonda gick över och istället kom nästäppan, rethostan och örvärken på besök. Så himla kul! Nej. Nu är jag trött på det här, gör mig frisk så jag kan sova om nätterna, laga god mat, röra på mig och känna smaken på det jag äter. Tack på förhand! /Mvh. Trött & Bitter Dalkulla -85.

Mauro Scocco - Mina Tonårsvintrar

Kommentarer
Postat av: sofie mumsfillibaba

Kokostoppar hjälper nog ska du se. Förkylning kommer snart att gå över serru!! Vila vila vila!!!

2011-07-25 @ 21:54:47
URL: http://www.mumsfillibaba.blogspot.com
Postat av: Emmy

Köp hem Sinova tabl och Friggs enchinacea brustabl (tror det stavas så). Båda finns i större matbutiker. Det hjälper jag lovar. / Emmy inte bara sjuksköterska, utan också väldigt omtänksam medmänniska

2011-07-25 @ 23:55:27
URL: http://remsansbistro.blogspot.com
Postat av: Linda - Cupcakefluffan

Kokostoppar är så gott, säkert kanon mot förkylningen :-)



2011-07-26 @ 21:25:22
URL: http://cupcakesfluffan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0