En gul ballong.

Så blev det vardag igen. Och det inviger vi med den mest vardagliga rätten som finns: Spaghetti och quornfärssås. Fast det är ju vardagligare med köttfärssås förstås, men det är ju inte långt ifrån. Dessutom städade jag ut julen idag, orka vänta ända tills den trettonde. Nej, det går inte. Jag är trött på julpynt nu, så julpyntet fick åka ner i påsarna igen. En tomte hade jag sönder också. Jag trodde att jag skulle klara mig i år eftersom Jimmy hade sönder en när vi packade upp julsakerna. Men icke. Nåja. Det var bara toppen på luvan som åkte av, och den klistrade jag fast igen. Det är tur att jag är så himla händig. Typ. Man kan ju tycka att om jag nu är så himla händig så hade jag ju inte behövt ha sönder tomten från början, det kan man ju tycka. Men då tycker man fel. 

Twin Shadow - For Now

Kommentarer
Postat av: Mårtenssons kök

Här har oxå tomtarna flytt sin kos och det är helt underbart. Synd dom inte tänkte på att städa efter sej innan dom stack, en damsugare vet väl till och med en tomte hur den funkar?

2011-01-04 @ 16:49:39
URL: http://martenssonskok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0