Åh, nej! Inte du nu igen.

Woohoo. Jag hittade en ny smak på chips idag. Jag älskar när det kommer nya chipssorter. Double Cheese & Chili. Det lät ju alldeles för bra för att få stå kvar på chipshyllan. Så de fick följa med hem, och det gjorde de bannemej rätt i. Himla gott. Speciellt med en liten klick gräddfil till. Nej, ingen dip, bara helt vanlig gräddfil. Hur fint som helst.

Annars har jag mest tittat på På Spåret och fnissat lite åt att Daniel Gilbert ser så himla uttråkad ut när han står där och plinkar på gitarren. Det ser ut som att han bara står och kör lite på rutin medans han funderar på vad han ska laga till middag när han kommer hem, ungefär. Själv funderar jag mest på vem det är som bestämt att fredagsteve ska vara så himla tråkigt. Och så undrar de varför ungdomar super så mycket. Ja, kanske för att ni la ner På Rymmen och istället tvingar oss att titta på Let's Dance. Eller nåt... Jag vet inte. Jag är inte ungdom längre och På Rymmen kanske inte var så himla jättekul. Speciellt inte när vi skulle leka På Rymmen som små, i Sågmyra fanns det nämligen bara en telefonkiosk så leken tog alltid slut väldigt fort. Men vi söp åtminstone inte!

Spokes - Torn Up In Praise


Kommentarer
Postat av: Malin

Lät spännande! Gillar ostchips och räfflat ska det va, ska spana efter dom här i morgon! Lite kul med ny design på påsarna också, även om jag inte tycker att de ser ut som chipspåsar längre utan som.. Jag vet inte, nåt annat bara :p Men det är väl en vanesak gissar jag.

2011-01-15 @ 02:08:15
URL: http://getiton.blogg.se/
Postat av: Malin

Allvar, lekte ni på rymmen? Vi lekte indianer men så är ju jag lite äldre oxå ;-) Vi hade en "by" i skogen där alla hade hyddor och var "gifta". Extra häftigt blev det när jag red dit min ponny så vi hade en riktig indian-häst! Och ibland så blev det krig med ett cowboy-gäng, oj, oj DÅ var det spännande!! Aktare säger jag bara!!



Dom chipsen låter goda, dom kanske tom jag skulle tycka om, måste messa maken som är inne och storhandlar! Dom vill jag ha ikväll,mums!!



Kram

2011-01-15 @ 09:54:09
URL: http://www.cannolisblogg.se
Postat av: daisy

VAR DOM GODA?

2011-01-15 @ 11:21:41
Postat av: Mårtenssons kök

Den ska jag kolla efter, ska en tur till Willys och köa på mej lite snacks till kvällens övningar. Fast är dom för goda så sparar vi påsen till i morgon kväll så vi får ha dom för oss själva!

2011-01-15 @ 13:19:02
URL: http://martenssonskok.blogspot.com
Postat av: daisy

hahaha faaan jag missade totalt att du hade smakat dem redan, vart ju så jävla till mig när jag såg smaken! men har inte sett några här i tönt-gävle än :'/ imorn ska jag på chipsjakt till någon större affär :D



hahaha just ja den där jävla kinesbilden. men ja! det är kinesen som vart i farten och stulit mitt liv igen! eller så är jag trött på min familj aka. family dramaqueen. jag kan förklara en annan dag. men det ska då alltid tjafsas. mamma får skylla sig själv att hon skaffade barn med pappa :P



jaaa jag vet men det är rätt kasst att inte kunna planera! :/ har sökt lite extrajobb så hoppas på det så man har sitt på det torra :)



cuba it is! annars får du följa och dricka margharitas i mexico! :D



puss <3

2011-01-15 @ 17:19:15
Postat av: charlotta

jag är en riktigt chips-nazi, det ska ju vara dillchips! OLW:s. mm! eller ostbågar då, det är ju bäst av allt :)

2011-01-16 @ 10:05:51
URL: http://www.matrepubliken.se
Postat av: hogie

Gilbert ser ju alltid uttråkad ut när han spelar. Alltid. Det gör alla rutinerade.

2011-01-18 @ 11:00:19
URL: http://hogieskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0