Om du älskar mig kommer jag att lämna dig, och om du lämnar mig kommer jag att älska dig.



Himmel och plättar vad jag längtar tills den 13'e oktober. Fy fabian vad jag längtar tills den 6'e november. Det var mest det jag ville säga. För när det gäller Håkan Hellström kommer jag nog aldrig att bli äldre än 15 och det känns himla fint ändå. För den 15-åriga Pernilla var så en sån härligt naiv romantiker och jag saknar det lite. Tur då att Håkan finns och tar fram det där igen. Tack för danserna. Tack för tårarna på kinderna. Tack för stjärnorna på himlarna.

Håkan Hellström - River Upp En Vacker Dröm

Kommentarer
Postat av: Stellan

Ah, 13 oktober är det ju Danko Jones ja!

Förstår att du längtar tills dess, vem gör inte det?

2010-09-02 @ 22:36:46
Postat av: Malin

Förstår att du längtar då! Själv tycker jag inte om hans musik (förlåt!) men så är det ju, smaken är som baken ;-)

Hoppas du får en underbar fredag! Kram

2010-09-03 @ 08:20:21
URL: http://www.cannolisblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0