Och du skrattade åt allting och alla som kom i vägen för dig.

Igår kväll lagade jag Sallad med ugnsbakade rödbetor. Den här gången fick det åka med ett gäng krutonger med vitlök&persilja-smak också. Idag har jag kissat rosa. Ja. Jag förstår att ni finner just den biten oerhört intressant. Själv fick jag panik och trodde att jag förvandlats till en reklamtjej. Ja, ni vet såna där tjejer i reklamer som har rosa mens. Förr i tiden var den blå, men nu är det mest reklambarn som kissar blått istället. Sen tittade jag på mina rosa prickiga armar och blev påmind om att jag ätit rödbetor.

Sen ägnade vi kvällen åt att titta på den här filmen:

Jag hade nog lite för höga förväntningar så jag blev lite besviken. Trodde att den skulle vara mycket mer sagolik, och dessutom hade jag hört att den skulle vara så läskig. Det var den inte, vissa scener blev man ganska äcklad, men den var inte läskig på det viset att man var rädd. Fast den är absolut sevärd. 4/5 är den absolut värd.

Nu är det dags att åka till Willys och storhandla. Jag är mer på dricka te och titta på jävligt många avsnitt av OC-humör. Det är jag alltid. Konstigt det där.

Les Savy Fav - Appetites

Kommentarer
Postat av: Matpolisen

Modellerna kanske åt rödbetor? Numera kanske de äter mat med blåfärg? Det var ju rabalder i Norge för ett tag sedan när barnen åt blå glass - och började kissa blått...

2010-09-13 @ 14:44:37
URL: http://matpolisen.wordpress.com
Postat av: Malin

Åh, den filmen har jag hört massa bra om! Inte läskig alltså? Hmmm, men värd att tanka hem ändå? :)

2010-09-13 @ 17:05:36
URL: http://getiton.blogg.se/
Postat av: Annapanna Dalahäst

Bästa scenen är när han mular sönder ansiktet på den oskyldiga med en flaska, det såg så verkligt ut. Nu tror jag att jag kan göra det på egen hand nästa gång :)

2010-09-13 @ 18:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0