Men jag kan inte gå runt och låtsas att allt är bra.

Så här såg mitt kombinerade kök & vardagsrum ut i förrgår:


Så här ser mitt kombinerade kök & vardagsrum ut idag:


Så jävla skönt med en soffa som man får plats fler än två i. Så jävla skönt med en soffa som man får plats att ligga i. Det framkommer inte riktigt på bilden men den har en stor skön schäslong också. Den är tydligen mest Jimmys. Fine with me, jag har ju självaste soffan att bre ut mig på.

I dag kom svärfar hit och var snäll och hämtade våran gamla soffa och körde oss till IKEA. På IKEA inhandlade vi lite skrivbord och andra grejer så nu har hela hemmet utom sovrummet fått sig en makeover. Det känns fint, att äntligen få inreda lite som man själv vill. Ja, och som Jimmy vill förstås. Det måste man tydligen också ta hänsyn till av någon anledning?

Lily Allen - Friday Night

(fast det är ju lördag. men texten kan ju kännas precis lika aktuell ändå.)

Kommentarer
Postat av: Malin

Men hallå, hur fint har du det inte hemma?! :O

2010-09-04 @ 22:27:58
URL: http://getiton.blogg.se/
Postat av: caisa

söt blogg ! :)

2010-09-04 @ 23:37:30
URL: http://caisaakallgren.blogg.se/
Postat av: mor

Vad fint det blev

2010-09-05 @ 18:40:19
Postat av: Mårtenssons kök

Det blev ju bra, skönt med stor soffa så båda kan bre ut sig.

Vi vill oxå ha en ny soffa, men IKEA i Malmö är inget bra IKEA längre så dit vill vi knappast bege oss längre... Får väl se hur det blir med det, hur länge vi kan hålla oss därifrån.

2010-09-05 @ 19:47:49
URL: http://martenssonskok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0