Folly Cagni.

Jag har knappt suttit framför datorn den här helgen, huset har nämligen varit fullt av gäster och så har vi mest ägnat oss åt det här:

Den här killen fyllde 25 år så vi hade massa födelsedagsfest.



Jag och Jimmy hade gjort i ordning ett musikquiz och här är tävlingen i full gång.



Förlorarna fick shotta fernet som straff-



Medans vinnarna fick en påse med blandat skoj.



Sedan bjöds det på chokladtårta. (Jag ska lägga upp receptet. Promise.)



Jag var som synes på mitt allra bästa humör.

Sen hamnade vi på Sticky Fingers där kvällens mest oväntade nog var att de spelade Eddie Meduza. Men jag och Kvarnström tyckte det var fint för då kände vi oss som hemma. Annars var nog kvällens tema att göra om alla låtar så att de handlade om Måns. Förutom Ca Plane Pour Moi som gjordes om till Le Pain Francais. Sen kanske jag, Evelina och Martina ska sluta skrämma folk med våran jargong. Fast å andra sidan vet jag inte hur vi skulle kunna umgås utan att konstant jävlas med varandra och alla andra.

Nu ska jag duscha lite. Sen ska vi ha fredagsmys. Jag insåg idag att jag inte ätit chips på hela helgen, och så kan man ju inte ha det. Därför blir det fredagsmys idag istället. Annars kan vi ju inte ha måndag, om vi inte haft fredag.

Orup - Jag Blir Hellre Jagad Av Vargar

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag gillar hur du tänker: har man inte haft fredagsmys kan det inte bli måndag, så då är det bäst att se till att ha det innan helgen tar slut. Om man nu vill ha en ny vecka. Själv skulle jag kunna tänka mig att ha helg några dagar till. Har varit en fin helg. Druckit vin i lagom mängd (klapp på axeln!), ja du vet, sådär findruckit till maten. Och så har jag blivit bjuden på goooood mat och bara tagit det chill hela helgen. Plus att jag pluggat en hel del förstås. Och tvättat. Varit produktiv helt enkelt.



Le Pain Francais förresten, fikat där nån gång? Värt ett besök?



Ps. Du är söt.

2010-09-27 @ 01:08:19
URL: http://getiton.blogg.se/
Postat av: hogie

Grattis i efterskott, Jimmy!

Roligt att jag igår sa till Chrille "Ska vi inte ha... EN MUSIKQUIZFEST?! GUU VA ROLIGT DET SKULLE VARA!!". Ja, jag sa det nästan så där hysteriskt. Hade ni något särskilt tema på musikquizet? Vi tänkte att man kunde ha med bildfrågor också. Guuu va roligt.

2010-09-27 @ 11:29:31
URL: http://hogieskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0