En fientlig gen.

Idag är jag lite upptagen med det som är på bilden. Vad det är för något? Ja. Det tycker jag allt att ni kan fundera på. Medans ni funderar på det så kan jag ju ge lite chipsbetyg.

Vilda Western (sourcream & onion och american bbq): Ehm. Nej tack. Smakar marinad. Köpe-marinad. Ingen höjdare alls. 2.5/5 får de av mig.

Pickles & Mayo:
Förvånansvärt goda. Men så är jag ju konstig också. Jag gillar ju vinägerchips, men jag avskyr sourcream & onion och grillchips som alla andra svennar älskar. 4/5.

Creamy Pizza: Som väntat så var dessa godast. Jag gillar cream cheese-smaken. 4.5/5 och troligtvis de som kommer att vinna hela mysmatchen.

Så. Det var mitt omdöme det. Men ni får faktiskt testa själva, för alla tycker ju olika. Nu ska jag återgå till att fixa inför det där konstiga som är på bilden. Eller ja. Jag ska mest ta på mig en prickig klänning. Ni kan roa er med att läsa det här fina.

Of Montreal Feat. Solange Knowles - Sex Karma

(för att jag har poppat Of Montreal hela morgonen och jag gillar't!)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad ska du göra för roligt med passionsfrukten? Jag hoppas du delar med dig i bloggen om det blir något gott!

2010-09-18 @ 13:21:20
Postat av: Susann

Det var passionsfrukt...och den var jättegod!

2010-09-18 @ 21:04:06
URL: http://liladrommar.blogg.se/
Postat av: Matpolisen

Bilden är precis vad jag ser en tidig morgon efter en tung kväll när jag ska göra passionsfruktstunder.

2010-09-18 @ 22:58:38
URL: http://matpolisen.wordpress.com
Postat av: Mårtenssons kök

Visst måste det vara passionsfrukt, mmmm, gott! Vad blivde det för smarrigt av det?



Ska faktiskt ta och testa de där majochipsen nästa helg, kanske en påse pizzachips oxå då?

2010-09-19 @ 16:20:21
URL: http://martenssonskok.blogspot.com
Postat av: Andreas Olsson

Härligt att läsa vad du tyckte om Creamy Pizza.. Hoppas fler tycker som du.. (och jag) :)

2010-09-22 @ 02:29:41
URL: http://www.creamypizza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0