Nu plockar jag fram mitt entreprenöriella tänkande.

Det här skrattade jag gott åt igår (säkert flera månader efter alla andra) :

 

Anna Blomberg är så jäkla bra på att imitera. Nu ska jag bara packa färdigt min lilla väska för vi ska åka till Tidaholm över helgen och gå på en massa kalas. Så jag återkommer på söndag någon gång. Missa inte Håkan Hellström hos Skavlan ikväll. Det kommer troligtvis jag att göra, men det betyder ju inte att ni behöver göra det.


Bob Geldof & The Boomtown Rats - The Great Song Of Indifference


(jaaaa. fredagspeppen! det är nog denna vi ska spela hela vårat fina nyår i skottland.)


Kommentarer
Postat av: Mårtenssons kök

Ha en härlig helg och ta det lugnt med all kalasmat!

2010-10-22 @ 20:35:42
URL: http://martenssonskok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0