I gyllene anda.

Idag blev det grillad panini med mozzarella, parmaskinka och röd pesto till middag. Den där smörgåsgrillen används alldeles för sällan så idag fick den åka fram och göra ett ryck. Perfekt för dagar då man inte orkar anstränga sig så mycket och lite panini sitter ju aldrig fel i magen. Annars är jag mest trött och tänker bara titta på Idol och vara slö ikväll. Fram tills Idol börjar har jag detta att roa mig med:

Senaste numret av Sonic och ett gäng finfina chokladpraliner. Jag har redan tjuvsmakat på en med mojitofyllning. Jag avskyr ju allt vad tjejtidningar heter. Cosmo, Veckorevyn, Chic och alla såna där får mig att vilja kräkas för att de är så fulla med skit. Därför läser jag bara musiktidningar och tanttidningar. Fast tanttidningar köper jag inte för egna pengar, någonstans måste jag ändå sätta en gräns för min inre tant.

I Blame Coco - Turn Your Back On Love

Kommentarer
Postat av: Mårtenssons kök

Man ska ta hand om och vara rädd om sin inre tant! Köp lite tidningar till henne.

2010-10-08 @ 20:19:06
URL: http://martenssonskok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0