Fortfarande en knäppskalle.

 

Lördag med en riktig klassiker; Potatisgratäng, oxfilé och grönpepparsås. Vissa saker tröttnar man helt enkelt aldrig på. Medans jag lagade den klassikern så visade de en annan härlig klassiker på teve:

 

 

Bert alltså. Såna ungdomsprogram görs inte längre. Jag kan fortfarande alla replikerna utantill. Och det är fortfarande lika kul. Mindre kul är att med de nya tv-kanalerna är det alltid någon tråkig fotbollsmatch på teve. Jag känner mig lurad, när jag lärde känna Jimmy påstod han att han inte gillar fotboll. Falsk marknadsföring kallas det. Så nu ska jag lämna tillbaka Jimmy, få pengarna tillbaka och anmäla honom till granskningsnämnden. Men innan det ska jag tydligen ha en skittråkig lördag framför datorn. Varför har Greek säsongsuppehåll tills januari? Det är fan inte okej!

 

Manic Street Preachers - Some Kind Of Nothingness


Kommentarer
Postat av: Emmy

Det är då skönt, min man är nog den ende kille jag känner som inte gillar sport. För jag är helt ointresserad...

2010-10-03 @ 14:10:33
URL: http://remsansbistro.blogspot.com
Postat av: Malin

Mums vad gott,oxfilé och potatisgrstäng kan man som sagt ALDRIG tröttna på!

Magnus är som tur var totalt ointresserad av sport, skulle dö tror jag om han satt framför varenda fotboll- eller ishockysmatch som en del gör...

hoppas nu får en roligare lördag, att det inte är nån match idag ;-)

Kram Malin

2010-10-03 @ 14:24:54
URL: http://www.cannolisblogg.se
Postat av: lis

sv: men, åh, vad gullig du är! jag kan tänka mig att surfa runt på din blogg en stund med :) bara att det är rosa cupcakes på bakgrunden liksom, det gjorde ju min kväll :)

2010-10-03 @ 18:46:30
URL: http://lishedlund.blogg.se/
Postat av: Tina N

Alla män gillar fotboll...more or less. J hade säkert läst något dejtingtips, där det stod att man skulle säga att man inte gillade det... ;)



Gillar din blogg....skriver så fyndigt. Tror också att Du är äldre i sinnet.... :)

2010-10-12 @ 10:43:16
URL: http://frkkaka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0