Säg vad du vill, jag förlorar aldrig ett vad.

Igår var jag så himla upptagen hela dagen. Otroligt upptagen var jag. Verkligen. Så jag hade inte tid att blogga. Jag hade absolut ingenting att göra förrän vid 21 då Jimmy kom hem från jobbet och vi skulle äta middag och sedan åka och träffa svärmor med tillhörande sambo på stan. Så ni förstår ju själva hur upptagen jag var hela dagen. Hrm hrm. Eller kanske inte. Ska man äta middag så pass sent så får det bli något såhär enkelt:

Lövbiff med mozzarella i ciabatta och så lite grönt och massa såser och gegga på det. Nomnomnom. Så härligt med middagar som tar 10 minuter att laga. Fint också att jag ganska många timmar senare när vi ska gå och sova plötsligt ångrar att jag inte tog någon hot chili-sås på min. Vettig sak att känna ånger angående. Jag tycker ju inte ens om sån chilisås, jag tycker bara att det smakar ketchup. Gå och lägg mig. Fast inte nu. Nu ska jag nog dricka lite mer te innan det är dags att bege sig ner på stan och gå på bio och titta på Cornelis. Man måste göra någonting roligt på söndagarna, annars får man bara söndagsångest och det är inte roligt.

Jenny And Johnny - While Men Are Dreaming

Kommentarer
Postat av: Katja

haha, usch för att skrubba ugn. att diska kaffekokare är nog inget jämfört med det.



dan har återhämtat sig hyffsat. han sa tom innan idag att slidningen inte var nånting jämfört med hennes konstanta kåtvrål.



kram!!

2010-11-14 @ 21:19:34
URL: http://kaffekokarkokboken.blogg.se/
Postat av: hogie

Det är ett dygn långt. Fast det var inte det jag fick göra när jag var där! Fick göra ett vanligt och sen ska jag till sjukhuset och hämta en mackapär som mäter i ett dygn. Avancerat ska det vara, annars kan det kvitta.



Håkan var som vanligt alldeles fantastisk! Dock värdelöst ljud (VÄRDELÖST) och ingen nakenbild. Men jag har aldrig sett honom så lyrisk. Det slog spelningen i Göteborg har jag hört rykten om också.



Det blir aldrig billigare om ni flyger eftersom NI FÖRSTÖR PLANETEN. Isf om ni betalar lite utsläppsavgifter och överväger noga innan ni skaffar barn som ni vill placera ut i era avgaser.



Fin tapet ni måste ha. Ta kort på den så jag får se! Vill ha någon liknande. Som fondvägg då'ra.

2010-11-15 @ 15:32:28
URL: http://hogieskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0