Kärlek och döden.

Idag känner jag mig mest hängig och schleten så vi dregglar över lite hus istället. Den här lilla pärlan ligger utanför Borås och den hälsar att den vill att jag och Jimmy ska flytta dit. Bara 1,3 miljoner så det är ju mycket billigare än det där huset i Kvarnbyn jag ville ha, så alla ni som inte skänkte en krona då kan ju göra det nu istället. Nu tittar vi:

Finfin entré



Ännu finare hall. Jag dör lite av de där antika dubbeldörrarna.


Köket kanske är lite litet, men det har ju rutigt golv så jag kan leva med det.


Ett av sovrummen. Extremt plottrigt och man tänker på en liten brittisk tant.
Jag gillar små brittiska tanter.
Jag tror att den inre tanten som bor i mig är lite brittisk.
Det märks ju på mina fräknar och det röda i håret.

Och om ni vill se fler bilder, vilket jag ju vet att ni vill så klickar ni bara här. För att få Jimmy lite mer positiv så visade jag honom vinkällaren, och undvek att berätta var huset låg. Får Jimmy bestämma så kommer vi att bo kvar i den här lägenheten tills vi är 65 och då kanske vi kan börja fundera på det här med giftermål och att skaffa barn. Jimmy får inte bestämma. Jag bestämmer, jag är ju trots allt äldst och klokast.

Ebo Taylor - Mizin

Kommentarer
Postat av: Susann

Tyvärr går det nog varken spårvagn eller buss hit....

2010-11-16 @ 21:10:46
URL: http://liladrommar.blogg.se/
Postat av: Emmy

Var ju ett väldigt gulligt hus iaf.

2010-11-16 @ 21:34:34
URL: http://remsansbistro.blogspot.com
Postat av: Che

Ursäkta, nu har jag halkat in här som oinbjuden gäst, men så kan det gå. Ville bara säga, att jag tror vi får slåss om de där gamla dörrarna i hallen. Eller, om du får det rutiga golvet OCH alla brittiska tantattiraljerna, kan jag få dörrarna då?

2010-11-17 @ 16:53:00
Postat av: charlotta

hurra! vad kul att du också ska laga mat! i alla fall någon man känner igen. eller vad man nu kallar det haha. kan vi inte ses utanför lite innan? jag kan ha en röd ros bakom örat. eller något.

2010-11-17 @ 17:39:11
URL: http://www.matrepubliken.se
Postat av: Pernilla

Che, alla är faktiskt välkomna här, det är som ett öppet hus! men de där dörrarna slår nog högre än de brittiska tantattiraljerna så jag tror att du får ta dem istället så behåller jag dörrarna och det rutiga golvet!

2010-11-18 @ 14:52:25
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/
Postat av: Che

Åh nej, den går jag inte på! Golv + dörrar är värt betydligt mer än rosa väggar med blommig bård. Hmm, men om jag får köket och trädgården kanske?

2010-11-18 @ 18:04:58
Postat av: Visa for Uzbekistan

Great article . Will definitely apply it to my blog

2013-03-15 @ 06:30:07
URL: http://travel-in-uzbekistan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0