Tycker du om pissa, Jimmy?

Idag blev det pizzamiddag. En pizza i veckan håller doktorn borta. Även om det är omöjligt att få det att se gott ut på bild. På min halva hade jag tomatsås, skinka, färska champinjoner, mozzarella och röd pesto. Yammi yammi. Angående rubriken så är det ett citat från Pippen. Av någon anledning säger han inte pizza utan pissa. Så när han var och hälsade på en gång och vi skulle äta pizza utropade han: "Tycker du om pissa, Jimmy?!" Så nu måste jag säga så varje gång vi äter pizza. Pippen fyller 6 år i sommar, så han får säga pissa. Han har betydligt värre vanor. Som hans farbror Cönny lärt honom. Själv är jag helt oskyldig. *vissel, vissel*

The National - Mistaken For Strangers

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh, jag och mamma åt också pizza igår :) Vi testade pizzasten för första gången och gjorde pizza ur Leilas nya One more slice - det var helt sagolikt gott! Rekommenderas verkligen!

2010-05-07 @ 07:13:32
URL: http://www.linasmatkarlek.blogspot.com
Postat av: Malin.T

Håller med,en pizza om veckan håller doktorn bort :-)! Gärna egen så man som du verkligen får det man vill ha på. Spännande med röd pesto,det har jag aldrig provat!

Ha en underbar helg! Kram Malin

2010-05-07 @ 08:28:39
URL: http://www.cannolisblogg.se
Postat av: Daniel

Pizza e bra medicin mot det mesta!! Nami!

2010-05-07 @ 09:25:45
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0