Saker som är fina.

Det finns ju faktiskt anledningar till att vara glad också. Som när man till sist äntligen lyckas höra vilka som gjort den där finfina låten på radion och det visar sig vara She & Him med alltid lika snygga Zooey Deschanel som har gjort den. Men inte nog med det, för det finns en toppklass musikvideo till också. En sockersöt historia samtidigt som den är en parodi. Det är inte alla som får ihop det. Men She & Him lyckas.



Det var längesen jag var kär i en musikvideo. Typ på Voxpop-tiden. Men det här känns bra. Spana bara in Zooeys helt underbara klänning som dyker upp ungefär 2 minuter in i videon. Fan. Vad snygg hon är. Fan. Vad bra det är. Jag vill klippa lugg och dansa runt i skolkorridorer. Älskar't.

She & Him - In The Sun

Kommentarer
Postat av: I

Tack o tack igen :) Jo, jag ska nog baka den nästa helg när jag är hemma i Dalarna så Marcus också får smaka!



På Bopunkten har jag inte sökt bostad, mest på Boplats och privata bostadsföretag. Men verkligen toppenfin lägenhet ni fått!



Nu börjar vädret bli bättre och snön att försvinna så vi kan nog ut och promenera snart, om du har lite tid över!



Kram kram

2010-03-26 @ 08:35:25
URL: http://idamlundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0