Pappersplan.

Idag har vi mumsat på Sommarsallad med kyckling. Jag känner att ett recept är överflödigt. Koka potatis med dill. Stek kyckling i bitar med goda kryddor. Skiva och hacka grönsaker. Blanda alltihopa. Gör en god vinegrette och häll över. Blanda igen och servera. Gött. Annars har det varit en konstig dag. Hur fan klär man sig när det är 35 grader varmt och regnar liksom? Bikini och galonisar? Nu har det äntligen svalnat av så vi tog en kvällspromenad runt Enerbacken och Kvarnbyn. Fina grejer. Ingen söndagsångest behöver jag ha heller eftersom det är semester. Nu är jag alldeles nyduschad men har redan börjat svettas igen så jag ska krypa upp i soffan och äta chokladglass.

The Coral - Dreaming Of You

(för att den fortfarande är så sjukt bra. och troligtvis alltid kommer att vara så sjukt bra.)

Kommentarer
Postat av: Sofie / Mumsfillibaba

Samma här!! Andra dushen för idag för att få bort "klibbet". Glad att vi inte har jättevarm i lägenheten. Ingen söndagsångest här heller eftersom jag oxå har semester!!:)

2010-07-11 @ 21:19:25
URL: http://www.mumsfillibaba.blogspot.com
Postat av: Malin.T

Mums, vilken god sallad, vi har handlat ingridienser till båda ceasarsallad och räksallad idag, är liksom för varmt för något annat på dagarna.

Imorgon ska jag göra "din" banan-cola-jordgubbskaka...ska bli spännande :-)

Kram Malin

2010-07-12 @ 13:58:53
URL: http://www.cannolisblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0