Dove hör bön.


Häromdagen gick jag runt och funderade på om jag skulle orka gå och köpa mig en ny duschcréme eller inte då den jag hade nästan var slut. Det slutade med att jag inte orkade. Vilket visade sig vara ganska smart, för dagen efter fick jag hämta ut ett litet paket som innehöll massa duschcréme från Dove. Den ska tydligen göra hyn väldigt mycket vackrare efter några veckors användning. Nu har jag bara använt den 2 gånger så jag kan ännu inte avgöra hur pass bra den är. Men den luktar förbaskat gott och bara det är ju värt några plus. Smaken då? Nej. Jag skojar bara. Trots att det till största delen är en matblogg så tänker jag faktiskt inte provsmaka den. Däremot kan jag ju återkomma om huruvida min hy blivit vackrare eller ej.

Scout Niblett - Kiss

Kommentarer
Postat av: Helena Ljunggren

Dove's bästa är att det doftar så ljuvligt. Det doftar verkligen rent.

2010-03-01 @ 09:51:13
URL: http://helenaljunggren.com/
Postat av: hogie

Tänker bara på morsan när jag känner Dove. Men mest av allt undrar jag varför du fick ett jättepaket med Dovesakimojer på posten? Varför? VARFÖR?

2010-03-01 @ 11:30:28
URL: http://hogieskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0