Vad skulle jag säga?

Här sitter jag mätt och nyduschad och peppar mig själv inför att gå till Liseberg och dreggla över den här killen:

 

Mmm... Manboy. Den måndagspeppen är inte att leka med! Jag har fortfarande inte förlåtit Sverige för att vi inte skickade Eric Saade till Oslo istället för den där... Äh. Jag minns inte ens vad hon heter. Eric Saade däremot. Jag väntar fortfarande på att han ska komma hit och lära mig den där dansen i våran dusch. Undrar hur länge jag ska behöva vänta egentligen? Jag blir ju inte yngre precis. Jag tar nog med honom hem från Liseberg ikväll. Mmm... Manboy!

 

Eric Saade - Manboy (acoustic version)


(vi måste ju variera oss lite. så den akustiska versionen fick också vara med. mmm... manboy.)


Kommentarer
Postat av: Emmy

Jag börjar komma upp i den åldern när det anses som barnarov att dregla över små söta popkillar, men ack såå söt han är denna kille :-) Får vi se om du är med på löpsedlarna imorgon, då ;-)

2010-08-09 @ 21:17:20
URL: http://remsansbistro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0