Knacka inte.

Bästa söndagsmaten måste ju ändå vara hemmagjord pizza. Eller bortagjord pizza om man har söndagssjukan. Idag bakade jag pizzan själv. Hade dessutom ett jättekonstigt sug efter grön paprika, som jag egentligen inte ens tycker om, så det fick bli lite sån tillsammans med skinka, färska champinjoner och mozzarella på. Riktigt riktigt gott. Nu ska jag börja göra mig redo för att gå och lägga mig. Det är galet vad fort helgerna flyger förbi. Hur kommer det sig att inte veckodagarna flyger förbi lika snabbt?

Tom Jones - Didn't It Rain

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh, hemmapizza är så himla gott! :) Finns inte mycket som är godare, funkar både som vardagslyx eller som helgmys :) Fin blogg föresten!

2010-08-29 @ 21:52:39
URL: http://www.linaulrikaandersson.blogspot.com
Postat av: Malin

Hmmm,jättesug efter något du vanligen inte tycker om, kanske en bäbis i magen ;-)...

Vi ska köpa pizzasten till vår nya webergrill, DET ser jag fram emot!

Sv. Skratta inte nu, men stövlarna köpte jag på Skopunkten, du vet, tre för två... Vad göra man inte när hela familjen behöver MINST två par nya skor var, tack då hundarna!!

Kram

2010-08-30 @ 09:34:36
URL: http://www.cannolisblogg.se
Postat av: Malin

Ps. Kom på att stövlarna ju är svarta och rosa med vita prickar, inte vita och rosa med svarta prickar... Såååå snygga!

Kram igen

2010-08-30 @ 10:34:18
URL: http://www.cannolisblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0