Påsken - Ett bildspel.

Nu var det visserligen 3 dagar sen vi återvände till Göteborg efter påskfirandet i Dalarna. Men jag har ju inte bloggat sen dess så därför kommer nu våran påsk i bilder. Några bilder åtminstone. Vissa har jag helt fräckt stulit från Sandylicious för jag har ingen skam i kroppen och extremt stora problem med mig själv.


Elsa målar påskägg (med lite hjälp av mamma)


Pippen målar också påskägg


Men tröttnar rätt fort och börjar leka älg istället.


Påskpynt. Som varit med om en hel del.


Mina brorsbarn har ärvt sin fasters konstnärliga talang...


Elsa är lika fascinerad av traktorer som sin storebror.


Påskbord


Lax och prinskorv är viktigast


Janssons Frestelse och Skinkfrestelse


På kvällen hamnade vi på fest hos Sandylicious. Ni ser ju hur lycklig jag var.


Sandra tog en gitarrlektion mitt i allt


Dansar och sjunger till Kvällens låt.


På påskdagen tog jag en fika med Des & Jen. Här är Desireés pimpade smörgås.


Vi kom fram till att Jenny alltid borde gå runt med en tulpan bredvid sig.

Sedan var jag hemma hos Ceebs, Böte och lilla Willekillen också. Då kom vi fram till att Nyman är svaret på alla våra bekymmer. Det har jag alltid misstänkt. William satt mest och tittade på mig som om jag vore ett djur på Zoo. Det får man om man är världens sötaste 5-månaders bebis.

Ja. Det var min påsk det. På ett ungefär. Nu ska jag nog rymma ut till tv-rummet. Det är hockey här så jag törs inte vara i närheten av Jimmy. Man vet aldrig vad man kan få i huvudet.

Sarah Blasko - Always Worth It

Kommentarer
Postat av: Sofie / Mumsfillibaba

Ser ut som en härlig Påsk!!

2010-04-08 @ 21:28:25
URL: http://www.mumsfillibaba.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0