I can see clearly now.


Titta vilka fina blommor jag fick igår på mitt nya jobb! Eller fick och fick. Och nya jobb och nya jobb. Jag hoppade ju in som serveringspersonal för Eventmakarna igår när de anordnade invigningsfesten för ABB's nya lokaler. När festen var slut fanns det jättemånga blomsterarrangemang kvar som legat på borden som skulle slängas. Så vi tog med oss varsin hem. Så ja, egentligen var det kanske inte så fint som jag ville framställa det först. Men jag låtsas att jag fick dem av chefen för att jag gjorde ett sånt extremt bra jobb.

Nu ska jag äta frullebulle innan det är dags att gå till jobbet. Jag har lyxat till det och köpte K-Special Strawberry när vi storhandlade i måndags. Det gör liksom genast frukosten lite roligare. Ute skiner solen och brorsan är utskriven från sjukhuset. Så det är liksom mest bra. Jag ska nog rensa ur min kompisgarderob på kappor som bara vänder sig efter vinden också, så blir det helt bra. Jag är för gammal för att behålla gammalt skräp bara för att det kanske blir modernt igen.

Two Door Cinema Club - What You Know

Kommentarer
Postat av: Malin.T

Så skönt att han redan skrivits ut från sjukhuset och att ni har sol, här snöar det för andra dagen i rad, suck!

Visst är det skönt att rensa ur garderoben, är hopplöst med alla kläder man inte använt på hundra år...

2010-04-22 @ 10:17:37
URL: http://www.cannolisblogg.se
Postat av: Jenny H

vad härligt att conny är utskriven! <3

2010-04-22 @ 11:55:28
Postat av: ina-bina

Tack så jättemycket, jag fastnade redan vid introt till första låten jag hittade på Spotify (Ghosts). En artist helt i min stil :D

2010-04-22 @ 21:33:03
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: des

"kappor som vänder sig efter vinden" hahaha jag tyckte det var skitkul! (iofs inte lika kul om du ska rensa ur mig. fast jag tror inte jag vänt mig efter någon vind?) min telefon dör hela tiden så när den vaknat igen kommer jag säkert höra av mig :P PUSSPUSS

2010-04-22 @ 22:18:28
Postat av: Malin

Det där sista.. Precis så är det i mitt liv också. Jag borde göra som du - rensa. Och spara det som verkligen betyder nåt :)

2010-04-23 @ 00:34:52
URL: http://getiton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0