Jag är mobbad.

Eftersom det är fredag och jag sitter ensam hemma och är mobbad så blir det inget roligare än en sån där inga lista. Fast de är ju rätt underhållande. Så det får liksom duga.

VAD HETER DU?
Anna Pernilla Jonsson.

VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
Svarta leggings.

VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
Amy Winehouse - Stronger Than Me

VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
Flyttade ur det sista av Andreas grejer ur skrubben.

VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
En ost&skink-smörgås på jobbet.

HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
Helt galet blåsigt!

DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Storebror som hade legat med Jimmys bästa kompis. Eller något liknande...

HUR MÅR DU IDAG?
Förutom att jag är mobbad så mår jag bra. Trött, nyklippt och lite hungrig.

VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Coca-Cola.

FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK?
Silverminken. Ryska Vodkan. Eller White Russian.

FAVORITSPORT?
Finns det fler sporter an hockey?

HÅRFÄRG?
Brunt är det väl.

ÖGONFÄRG?
Blå.

SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
Solnedgång så man får sova nångång.

SYSKON OCH DERAS ÅLDER?
Niclas, 30 & Conny, 26.

SENASTE FILMEN DU SÅG?
Ingen aning. Day After Tomorrow stod på i bakgrunden på teve igår.

FAVORITDAG PÅ VECKAN?
Ingen av de som slutar på G i alla fall.

FAVORITHOBBY?
Äta. Och baka.

ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
Varför ska jag bjuda ut någon, jag är ju praktiskt taget gift.

FAVORITLÅT?
Pearl Jam - Last Kiss eller Håkan Hellström - Kärlek Är Ett Brev Skickat Tusen Gånger.

SOMMAR ELLER VINTER?
Vinter med massvis av snö!

KRAMAR ELLER KYSSAR?
Kramen!

CHOKLAD ELLER VANILJ?
Choklad såklart, vanilj smakar kiss!

HUR BOR DU?
I en vindsvåning som just nu är överbelamrad med tomkartonger.

HUR SER DIN MUSMATTA UT?
Jag har ingen.

FAVORITSPEL?
The Sims. Ettan ska det vara.

ÄR DU ROMANTISK?
Jag är som en enda stor romantisk drömtårta!

SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
Jag bor för tusan i Göteborg. Klart jag är lycklig, goa gûbbar!

VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
Jobba och jobba.

Nu ska jag värma upp min paj och äta den. Sen ska jag titta på Greek för den nya säsongen började i måndags. Åååh. Greek. Hur kan folk välja Gossip Girl, The Hills eller OTH när det finns Greek? Greek är ju liksom ROLIGT. Inte bara patetiska låtsasintriger där hela kompisgänget legat med varandra. Sånt har jag haft nog av i verkliga livet utan att behöva se det på teve också.

Kommentarer
Postat av: Em

Vill du få 6 biobiljetter? Här; http://emelojs.blogg.se/2009/september/tavling.html

2009-09-05 @ 13:31:49
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0