You didn't even curse when I was a mystery.

 

Jag kan liksom inte för mitt liv förstå hur jag kan ha haft Little Jackies album liggandes skräpande i flera månader utan att lyssna på det. Shit, vad jag har missat grejer! Jag har till exempel missat den här låten här ovanför. Det känns hemskt. Och det är ju ändå bara en av låtarna jag missat, det är ju massa fler också. Vi måste verkligen göra någonting åt det här med jämställdheten av musikspelande i vårat hem. När jag inte ens har lyssnat på flera skivor jag har men däremot lärt mig massa Mustasch, Danko Jones och andra skrikande arga gubbars texter utantill. Då är det liksom inte riktigt rätt. Men nu bor jag och min dator i köket och lyssnar ikapp oss. Gör det ni också.


Little Jackie - I Liked You Better Before


Kommentarer
Postat av: carolina

sådär har jag också vart med låtar som jag haft på datorn och inte orkat lyssna igenom. ibland är det ju värsta hitsen man har liggandes =)

2009-10-05 @ 12:01:44
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0