Pastasalladsbloggen.

Ja, men varför inte. En pastasallad till kan vi ju alltid bjuda på. Det finns ju bara sjuhundra innan på den här bloggen. Men idag var en stressig dag, och är fortfarande, så då blev det som enklast så.



Pastasallad med stekta tomater och salami

För 2 pers

2 portioner pasta
ca 200 gr körsbärstomater
1 vitlöksklyfta
1 påse roma salladsmix
ca 8 skivor salami

Koka pastan. Skala och hacka vitlöken.
Bryn vitlöken och tomaterna.
Strimla salamin. Blanda alla ingredienserna. Ät.

Ja. Så var det med det. Jag kladdade ner hela min med Thousand Island-dressing också. Det blev liksom roligare så. Nu ska jag stressa vidare. Det blir liksom så när man inte har någon pli på sig själv och dessutom har en muntlig redovisning på torsdag. Stress, stress. Vi ses imorgon!

Kommentarer
Postat av: Carro

Tack så mycket ! :) Jag var toookglad !



Vi funderar om vi ska gå på någon musikal, men det beror som på lite vad biljetterna går på. Jag ska iallafall gå på bio, som det film-freak jag är :D

Har du några matplace att rekommendera?

2009-10-13 @ 23:23:45
URL: http://carrod.blogg.se/
Postat av: Helena Ljunggren

Pastasallader är så gott :)

2009-10-14 @ 10:46:42
URL: http://www.helenaljunggren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0