Öka takten, sista kvarten.

Nu åker jag till Tidaholm och går på kalas med tema lila. Jag hittar ingenting lila att ha på mig och jag hatar att packa så jag är på dåligt humör. Förhoppningsvis så släpper det när jag får sitta på tåget och lyssna på musiken på min mp3-spelare som jag inte bytt ut på evigheter så jag kan varenda låt och exakt i vilken ordning de kommer och är aptrött på allihopa. Nu peppar jag upp mig med det här klippet som jag haft på hjärnan sen i somras:

Trevlig helg allihopa!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Men nilla de där skulle ju kunna vara vi ju! Hahaha

2009-10-31 @ 18:20:16
Postat av: åsa - hello sugar!

jag tycker aldrig jag hittar något i min garderob heller, den är bara hur tråkig som helst. men jag hoppas du fick med dig något lila till slut och att du får en riktigt rolig kväll!! :)



2009-10-31 @ 19:08:09
URL: http://hellosugar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0