Fancy a cuppa?

Idag har jag haft en depression för att mitt favoritte Citron&Yoghurt tog slut här hemma. Har ni fortfarande inte testat det så gör det för tusan gubbar! Det är som att dricka citronmarängpaj. Mmm. För att lindra depressionen fick jag lov att köpa mig något fint på Balders Hage. Det är en livsfarlig butik att gå in i. Så galet fina saker, jag skulle kunna gå runt där i evigheter och bara titta och peka på saker jag vill ha. För jag vill ha ungefär hela butiken. Men idag nöjde jag mig med dessa:



Det är fat som man lägger tekulan eller tepåsen på när man inte vill ha den i koppen längre och inte vill plaska ner hela bordet. Så himla söta. Det fanns fyra olika att välja på och nu ångrar jag starkt att jag inte tog en av varje. Varför gjorde jag inte det? Jag är så dum! Inte för att jag någonsin kommer att ha nytta av fyra stycken tefat (?)
men ändå. De var ju så söta. Det räcker ju med att titta på dem för att bli glad. Nu bor de i min tehörna;


Eller på min tehörna kanske man säger. På hyllan nedanför bor ungefär 10 tesorter till. Så blir det när man är beroende, och har en svärmor som har en butik som säljer te. Det är en himla bra kombination faktiskt. Eller så är det en dålig, om man vill bli av med beroendet. Det vill inte jag för det är det enda nyttiga beroende jag har. Chips och dip känns inte alls lika hälsosamt.

Nu lagar jag kycklinggryta med tomat och selleri och det ska bli himla gott faktiskt. Om mina smaklökar minns rätt, och det gör de nog. Lårbenshalsen är fortfarande bruten, men inte lika allvarligt som igår. Dags att titta till grytan.

Bruce Springsteen - Rosalita (Come Out Tonight)

Kommentarer
Postat av: Carro

Gudarns så söta ! I also want ! Tepåsar är ack så störande ting när de ej skall vara i koppen längre. Orka bära runt på ett fat enkomt för det, nej, det där vore kalas bra å ha ståendes vid datorn :D



Jag har faktiskt sett Smala Sussie, men det var bland de sämsta filmer jag sett (A) Nu var det iofs ett par år sedan jag såg den, men den föll mig aldrig riktigt i smaken :P

Hihi, då håller jag tummarna för att du gillar även denna ! Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;D

2009-10-07 @ 23:31:06
URL: http://carrod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0